Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2014

Συνέντευξη για τη σχολική μας εφημερίδα "ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΝΕΑ"








Την Πέμπτη  23-10-2014 , η «δημοσιογραφική  ομάδα» του Ολοημέρου  μας πήρε συνέντευξη -για τη σχολική εφημερίδα του Ολοημέρου μας με τίτλο "ΟΛΟΗΜΕΡΑ  ΝΕΑ" - από την κα Ζαρκαδάκη Σίσσυ, ραδιολόγο-ακτινολόγο  στο νοσοκομείο Παπαγεωργίου .Η κα Ζαρκαδάκη  επισκέφτηκε  το Ολοήμερό μας , μίλησε για τη δουλειά της και τη ζωή της στην Ευκαρπία και απάντησε στις ερωτήσεις των  μαθητών μας.

Η κα Ζαρκαδάκη με τη γυμνάστριά μας κα Βίκυ Γεωργιάδου

                                              Η  συνέντευξη εξελίχθηκε  ως εξής:



-Πώς  ονομάζεστε;
-Ζαρκαδάκη  Σίσσυ
-Πού εργάζεστε;
-Είμαι ραδιολόγος-ακτινολόγος στο νοσοκομείο Παπαγεωργίου Θεσ/νίκης.
-Εξηγήστε μας τι σημαίνει ραδιολόγος, γιατί στο μυαλό μας έρχεται το ράδιο (ραδιόφωνο).
-Η δουλειά μου δεν έχει καμία σχέση με το ραδιόφωνο. Ο ραδιολόγος –ακτινολόγος  χειρίζεται  ειδικά  μηχανήματα για την εκτύπωση ακτινογραφιών, που συμβάλλουν στη διάγνωση  διαφόρων ασθενειών. Αυτό που κάνω είναι  η προετοιμασία του ασθενή για τη λήψη της ακτινογραφίας, η χορήγηση ύστερα από υπόδειξη του γιατρού ειδικών φαρμάκων που βοηθούν στην ακτινοσκόπηση, η κατάλληλη τοποθέτηση του ασθενή στο ακτινολογικό μηχάνημα  και η ρύθμιση της ακτινοβολίας του ακτινογραφικού ή ραδιολογικού μηχανήματος.
Κατά την άσκηση της εργασίας μου χρησιμοποιώ  διάφορα  φάρμακα.  Επειδή εργάζομαι  μέσα σε ακτινολογικά εργαστήρια, πρέπει να τηρώ σχολαστικά τους κανόνες προφύλαξης από τις ακτινοβολίες.
-Σας  αρέσει  η δουλειά σας;
-Μου αρέσει πολύ. Δε θα μπορούσα να γίνω κάτι άλλο!
-Αυτή η δουλειά ήταν το όνειρό σας από μικρή;
-Από μικρή ήθελα να κάνω αυτό το επάγγελμα.
-Νιώθετε ότι προσφέρετε βοήθεια στους ανθρώπους με τη δουλειά σας;
-Ναι, μου αρέσει να προσφέρω. Είμαι δοτικός άνθρωπος ,της επικοινωνίας και της προσφοράς!
-Σας επηρεάζει η δουλειά σας;
-Νομίζω πως με επηρεάζει  αρκετά…
-Εκτός από ραδιολόγος  είστε και μητέρα. Είναι εύκολο αυτό;
-Δεν είναι τόσο εύκολο αλλά προσπαθώ!
-Πόσα χρόνια ζείτε  στην  Ευκαρπία;
-Ζω εδώ 3,5 χρόνια.
-Σας αρέσει η ζωή εδώ;
-Μου αρέσει  πάρα πολύ  στην Ευκαρπία!
-Θα θέλατε να αλλάξετε κάτι στην Ευκαρπία;
-Όχι … εκτός από το ότι θα ήθελα το σχολείο μας να έχει ένα καλύτερο  κτίριο.
-Σας ευχαριστούμε πολύ!
-Κι εγώ σας ευχαριστώ!

                    Μικροί   δημοσιογράφοι:  Κατσιούλα Γιώτα  & Καυκιά Σοφία (ΟΛ 2,  ΣΤ΄ τάξη)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου